Hajde da se igramo!
Sve u vezi sa ovim parfemom vrti se oko koncepta igre. Mirisna zabava na temu koja je veoma draga Albertu Morijasu: svežina. Mirisna lakoća koja bi mogla da se sažme u jednostavno pitanje: kako bi mogao da miriše Blue Gin, susret para farmerki i čaše džina? Odgovor daju kleka i njene crne bobice, od kojih se pravi ovo piće. Njihova živahna nota obeležava celu kompoziciju, igrajući se ravnotežom i kontrastom sa ostalim sastojcima. Sečuanski biber i kardamom pojačavaju njen začinski karakter, dok korica mandarine naglašava gorčinu. Kao kontrapunkt ovoj svežini, prisutan je polu-pamučni, polu-puderasti osećaj udobnosti Irone molekula i mineralna gustina Cetaloxa.
Blue Gin je igra reči i značenja, efekat materijala i senzacija – negde između meke, verne teksture teksasa i svežine kockica leda, pre nego što džin zapali nepce.
Reč parfemera:
„Želeo sam da napravim parfem oko bobica kleke i igram se njihovom aromatičnom živahnošću. Malo po malo, shvatio sam da me sastojci koje sam birao vode ka drugim, neočekivanim efektima. Pored ukusa i mirisa džina, pojavila se i taktilna udobnost pamučnog teksasa, kao da se čula međusobno zabavljaju! Nikada ne znate kuda vas materijali mogu odvesti. Kažu da muzičar svira note. Isti izrazi bi trebalo da se koriste i u parfimeriji. I dokle god uživam u igri, nastaviću da sledim svoj poziv – parfimer.“
1999. godine Alberto Moriljas (Alberto Morillas) je, zajedno sa svojom suprugom, stvorio brend mirisnih sveća Mizensir. 2015. godine Alberto Moriljas je lansirao Mizensir Parfums; brend u kome Alberto može da kreira više ličnih mirisa, koristeći svoje omiljene materijale i strast za tradicionalno pravljenje parfema. Njegovo ime možda nije zvučno, ali je moguće da ste već nosili jedan od njegovih mirisa. U skoro pedeset godina svoje karijere, Alberto Moriljas je kreirao kultne mirise.
Please complete your information below to login.
Prijavi se
Create New Account